Finansinis saugumas

Prekiaudami su Admiral Markets esate apsaugoti pagal mūsų patikimas finansinio saugumo priemones ir klientų aptarnavimo politiką.

Lėšų atskyrimas

Pagal Finansų priežiūros tarnybos (Financial Conduct Authority - FCA) taisykles, klientų lėšos saugomos atskirtoje EEA regulijuojamos kredito įstaigos sąskaitoje. Tai užtikrina, kad klientų lėšos būtų nuolat prieinamos klientams ir negalėtų būti naudojamos kitiems tikslams. Šie susitarimai tikrinami ir prižiūrimi mūsų auditorių.

Finansinių paslaugų kompensavimo schema (FSCS)

Mažai tikėtinu atveju, mums patekus į sunkią finansinę padėtį ir atskiradus klientų lėšų trūkumui, privatus asmuo ar įmonė gali tikėtis kompensacijos iš FSCS https://www.fscs.org.uk/. Kompensacijos suma yra iki 50 000 £.

Jei bankas, kuriame buvo saugomos atskirtos klientų lėšos būtų likviduojamas, bet kokie nuostoliai būtų padalijami tarp klientų proporcingai jų lėšų daliai, saugotai likviduojamame banke. Prarastoms lėšoms būtų taikoma FSCS schema ir kompensacija iki 50 000 £ kiekvienam klientui.

Apsauga nuo neigiamo sąskaitos balanso

Profesionaliems klientams mes kompensuojame neigiamą sąskaitos balansą remdamiesi savo Apsaugos nuo neigiamo sąskaitos balanso politika, o kompensacija vienam klientui siekia 50 000 £. Mūsų Mažmeninės prekybos klientams yra taikoma visiška ir besąlyginė apsauga nuo neigiamo sąskaitos balanso, kompensacija jiems mokama kiekvienos sąskaitos pagrindu, o maksimaliai išmokai netaikomi jokie apribojimai.

Sąžiningas elgesys su klientais

Tai reiškia, kad Admiral Markets daro viską, kad apsaugotų Jūsų interesus visais aspektais, nuo mūsų paslaugų platinimo ir tinkamos paslaugos parinkimo iki aptarnavimo ir skundų nagrinėjimo.

Mes taip pat stengiamės, kad mūsų komanda visada eitu koja kojon su naujovėmis, kurios gali turėti įtakos mūsų teikiamų paslaugų kokybei.