Admiral Markets Group apima šias įmones:

Admiral Markets Pty Ltd

Australijos vertybinių popierių ir investicijų komisijos (ASIC) priežiūra
Svetainė prieinama tik anglų kalba
TOLIAU

Admiral Markets Cyprus Ltd

Kipro vertybinių popierių ir biržų komisijos (CySEC) priežiūra
Svetainė prieinama tik anglų kalba
TOLIAU

Admiral Markets AS

Estijos finansinių paslaugų priežiūros institucijos (EFSA) priežiūra
Svetainė prieinama tik anglų kalba
TOLIAU

Admiral Markets UK Ltd

Jungtinės Karalystės finansų priežiūros tarnybos (FCA) priežiūra
TOLIAU
Pastaba. Jei uždarysite šį langą nepasirinkę priežiūros institucijos, vadinasi, sutinkate toliau tęsti vadovaudamiesi FCA (Jungtinė Karalystė) nuostatomis.
Pastaba. Jei uždarysite šį langą nepasirinkę priežiūros institucijos, vadinasi, sutinkate toliau tęsti vadovaudamiesi FCA (Jungtinė Karalystė) nuostatomis.
Priežiūros institucija fca

Prekybos strategijos 2019 metams

Skaitymo trukmė: 35 min.

Ar žinote, kad efektyvi prekybos strategija, padedanti jums orientuotis finansų rinkose, laikui bėgant, gali gerokai pagerinti jūsų prekybos rezultatus ir sprendimų priėmimą? Ir kodėl gi efektyvi prekybos strategija tokia svarbi? Tačiau dar svarbiau, kaip sužinoti apie geriausias šių metų prekybos strategijas ir, jomis naudojantis, prekiauti be rizikos.

Prekybos strategijos

Šiame prekybos strategijų vadove aptariame šešis skirtingų tipų strategijos metodus ir vienuoliką prekybos strategijos pavyzdžių, taip pat daug informacijos apie tai, kaip jau šiandien pradėti naudoti ir išbandyti interneto prekybos strategijas.

Kas tai yra prekybos strategija?

Prekiaujant pasaulio finansų rinkose, prekiautojui tenka priimti sprendimus pirkti ar parduoti vertybinius popierius, ar iš viso nieko nedaryti. Kad priimtų tokius sprendimus, prekiautojai naudoja pačius įvairiausius įrankius, stebi naujienas ir analizuoja svarbiausią bendrovių informaciją, naudoja istorinius duomenis nustatyti statistines anomalijas arba tiesiog naudojasi technine analize, kad pagal kainų grafikus išnagrinėtų rinkos dalyvių elgesį.

Prekybos strategijos naudojamos siekiant supaprastinti šios informacijos analizavimo procesą, sukuriant taisyklių rinkinį arba metodą priimti prekybos sprendimams. Tačiau, didžiuliame prekybos metodų ir strategijų kiekyje bet kuris prekiautojas gali pasimesti, ir nesvarbu, koks patyręs jis būtų.

Efektyvios prekybos strategijos sudedamosios dalys apima pagrindinių naujienų pranešimų tikrinimą, bendro vaizdo ir trumpalaikės rinkos tendencijos situacijos, konkrečių prekybos indikatorių, kurie gali padėti priimti sprendimus dėl pirkimo ar pardavimo, analizę, taip pat prekybos taisykles, nustatančias bendrą portfelio rizikos dydį ir jos valdymą. Kaip matysite toliau šame straipsnyje pateikiamuose pavyzdžiuose atskiros sudedamosios dalys skiriasi, priklausomai nuo strateginių metodų ir prekiautojo naudojamo prekybos stiliaus.

Kokiose rinkose geriausiai veikia efektyvios prekybos strategijos

Prieš aiškinantis kokias skirtingas strategijas galima naudoti, kyla klausiams, kokiose rinkose geriausiai šias prekybos strategijas taikyti. Kadangi veiksminga prekybos strategija paprasčiausiai yra taisyklių ir sąlygų, padedančių priimti sprendimą dėl prekybos, visuma, strategija gali būti pritaikyta konkrečiai rinkai, kurioje prekiaujate.

Štai kodėl daugelis prekiautojų prekybos strategijas pasirenka naudoti įvairiose rinkose, tokiose kaip:

Yra įvairiausių finansinių priemonių, kuriomis galima prekiauti šiose rinkose, bet vienas iš populiariausių būdų – tai CFD arba susitarimų dėl skirtumo prekyba. Prekiaudami CFD, prekiautojai gali spekuliuoti kylančiomis ir krintančiomis kainomis, pačio turto net neturėdami. Be to, yra ir kitokių privalumų, pavyzdžiui:

Svertas – mažmeninių sąskaitų klientai gali prekiauti pozicijomis iki trisdešimties kartų viršijančiomis jų depozitą. Profesionalūs prekiautojai gali prekiauti pozicijomis iki penkių šimtų kartų didesnėmis už jų depozitą.

Prekyba bet kuria kryptimi – rinkoje galite sudaryti tiek pirkimo, tiek pardavimo sandorius ir prekiauti įvairiomis bei nuolat kintančiomis rinkos sąlygomis.

Pasaulinių rinkų prieiga – prekiaukite Forex rinkoje, pasaulio akcijų rinkose, žaliavų ir pasaulinėse akcijų indeksų rinkose.

CFD prekyba tinkama daugeliui prekybos stilių ir strategijos metodų, kuriuos sužinosite kitame skyriuje, taip pat sužinosite daugiau apie skirtingus CFD sąskaitų tipus. Tad išnagrinėkime įvairias prekybos strategijas, kuriomis galite naudotis.

Prekybos strategijos - šeši pagrindiniai jų tipai

Prekiaujant galima rinktis iš įvairių prekybos būdų ir strategijos metodų. Nors strateginių metodų yra tiek, kad bendras jų skaičius gali bauginti, bet tai ir yra viena iš priežasčių, dėl ko skirtingų patirčių dalyviai prekiauja finansų rinkose.

Nesvarbu, ar užsiimate trumpalaike prekyba, ilgalaike prekyba ar investavimu, daugelis prekybos technikų ir metodų atitinka šiuos strategijų tipus:

1. Dienos prekybos strategijos

Dienos prekyba – tai stilius, kai prekiautojai per vieną prekybos dieną perka ir parduoda kelių rūšių vertybinius popierius, dažnai prekybą užbaigdami iki dienos pabaigos. Iš tiesų, aktyvūs dienos prekiautojai retai kada laiko pozicijas per naktį, jau nekalbant apie kelias dienas. Dienos prekybos strategijose dažniausiai naudojami keturių valandų, valandos, trisdešimties minučių ar penkiolikos minučių periodų grafikai.

Daugelis naujų prekiautojų renkasi dienos prekybą, nes juos vilioja galimybė kelis kartus per vieną dieną sudaryti pelningus sandorius. Nors dienos prekyba gali būti pelninga, ją įvaldyti yra sudėtingiausia, nemokantiems tai gali sąlygoti didelius nuostolius. Tiesą sakant, nepatartina ypač rizikingus finansinius sprendimus priimti per trumpą laiką, nebent esate patyrę prekiautojai, o rinkoje susiklostė puikios sąlygos.

Kaip sukurti dienos prekybos strategiją

Nors dienos prekyba yra sudėtinga, dienos prekybos metodų galima mokytis ir praktikuoti dienos prekybos strategiją tol, kol ji bus įvaldyta. Nesvarbu, ar tai yra dienos prekyba akcijomis ar dienos prekyba Forex rinkoje, yra keletas pagrindinių elementų, susijusių su dienos prekybos strategijos kūrimu:

  1. Kokiose rinkose prekiausite? Daugelis susitelkia dienos prekybai akcijomis, bet dienos prekybos metodai gali būti naudojami bet kurioje pagrindinėje rinkoje. Dienos prekiautojai sudaro daug sandorių, naudodamiesi trumpalaikiais kainų pokyčiais, todėl labai svarbu pasirinkti tokias rinkas, kur nedideli komisiniai mokesčiai ir maži spredai.
  2. Kokį laiko periodą naudosite? Galima rinktis kelis skirtingus laiko periodus dienos prekybai. Rinkitės jums tinkantį laiko periodą, kad galėtumėte susipažinti su judėjimu tame periode.
  3. Kokius įrankius naudosite sandoriams sudaryti ir užbaigti? Mokantis dienos prekybos, susipažįstama su daugybe prekybos indikatorių. Sutelkite dėmesį į vieną arba du, kad iš tikrųjų įsisavintumėte jų veikimo ypatybes.
  4. Kokia bus sandorio rizika? Sandorio dydis ir rizikos valdymas yra labai svarbūs. Nenorėkite pernelyg rizikuoti viename sandoryje, nes tam tikru savo prekybos karjeros momentu galite patirti daug nuostolių.

Dienos prekybos strategijos pavyzdys

Prekybos strategijos, pavyzdys

Atsakomybės apribojimas: šiame straipsnyje finansinių priemonių grafikai pateikiami tik iliustraciniais tikslais ir tai nėra prekybos patarimas arba skatinimas pirkti ar parduoti bet kurią „Admiral Markets" siūlomą finansinę priemonę (CFD, ETF, akcijas). Praeities rezultatai nėra tikslus būsimų rezultatų rodiklis.

Pateiktame grafike matome tam tikros rinkos kainų judėjimą dviejų dienų prekybos laikotarpyje. Labai svarbu dienos prekybos strategiją užsirašyti, nes dienos prekiautojas mato daugybę atsitiktinių kainų pokyčių, kurie formuoja įvairias rinkos sąlygas ir tendencijas (judėjimus aukštyn, žemyn arba šoninius judėjimus). Kiekvienu atveju bus taikomas skirtingas dienos prekybos būdas.

Dienos prekiautojai naudoja įvairius prekybos indikatorius, pavyzdžiui, slankiuosius vidurkius. Prekybos indikatoriai labai populiarūs, nes jie praverčia atskiriant besikeičiančias rinkos sąlygas. Kaip ir dienos prekiautojai panagrinėkime slankųjį vidurkį tame pačiame kainų grafike.

Prekybos strategijos, slankieji vidurkiai

Mėlyna linija – tai dvidešimties periodų slankusis vidurkis, formuojamas pagal dvidešimties barų uždarymo kainas. Kurdamas dienos prekybos strategiją, prekiautojas tokį slankųjį vidurkį gali naudoti taisyklių arba prekybos sąlygų nustatymui:

  • 1 taisyklė: kai kaina yra virš slankiojo vidurkio, sudaryti tik pirkimo sandorius.
  • 2 taisyklė: kai kaina yra žemiau slankiojo vidurkio, sudaryti tik pardavimo sandorius.

Šios dvi paprastos taisyklės gali padėti racionalizuoti ir tinkamai nukreipti dienos prekiautojo sprendimų priėmimo procesą. Skirtingų efektyvių prekybos strategijų taisyklių skaičius skirsis. Šiame pavyzdyje slankusis vidurkis padėjo filtruoti kryptį. Prekiautojui vis dar reikalingos tinkamo laiko įeiti ir išeiti iš rinkos sąlygos, taip pat rizikos dydžio nustatymo ir bendros portfelio rizikos valdymo sąlygos.

Šiame straipsnyje pateiksime daugiau išsamesnių prekybos strategijų, skirtų Forex, akcijų, žaliavų ar indeksų rinkoms, bet pirmiausia aptarsime visus šešis pagrindinius prekybos strategijų tipus. Tad, pažiūrėkime, kas yra „Swing" prekyba – antroji prekybos strategijos rūšis.

2. „Swing" prekybos strategija

Kas yra „Swing" prekyba? „Swing" prekyba – tai būdas, kai prekiautojai perka ir parduoda vertybinius popierius, išlaikę juos kelias dienas, kai kuriais atvejais – savaites. „Swing" prekiautojai, dar vadinami tendencijas sekančiais prekiautojais, dažnai dienos grafiką naudos sandorių, atitinkančių bendrą rinkos tendenciją atidarymui.

Kai kurios „Swing" prekybos strategijos prekybos sprendimų priėmimui naudoja tik techninę kainų grafikų analizę. Vis dėlto yra įprasta, kad prekybos strategijose taip pat taikoma ir fundamentinė informacija arba skirtingų laiko periodų analizė, nes tam, kad sandorį būtų galima išlaikyti kelias dienas ar ilgiau reikia daugiau duomenų.

„Swing" prekybos strategijos pavyzdys

Viena populiaresnių „Swing" prekybos technikų – tai prekybos indikatorių naudojimas. Yra daug skirtingų tipų prekybos indikatorių ir jie visi pasižymi savo privalumais bei trūkumais. Taigi, kokie geriausi indikatoriai yra „Swing" prekybai? Daugelis „Swing" prekiautojų naudoja stochastinį osciliatorių, MACD arba santykinį stiprumo indeksą (RSI), kad nustatytų, ar kainų tendencija tęsis ar keis kryptį.

Tačiau, geriausi „Swing" prekybos indikatoriai yra tie, kuriuos jūs išmokote ir išbandėte. Pažvelkime į „Swing" prekybos grafiko pavyzdį:

Swing prekybos strategijos

Dauguma „Swing" prekybos strategijų schemų apima tris komponentus:

  1. Dieninio grafiko barai arba žvakės. Tai reiškia, kad kiekvienas baras arba žvakė atitinka vienos dienos prekybos vertę.
  2. Tendencijos filtras. Pateiktame pavyzdyje kaip tendencijos filtras naudojamas penkiasdešimties periodų slankusis vidurkis, pažymėtas raudona banguota linija, einančia per kainų barus.
  3. Perpirkimo ir perpardavimo indikatorius. Pateiktame pavyzdyje stochastinis osciliatorius naudojamas nustatyti perpirkimo ir perpardavimo sąlygas, jis yra grafiko apačioje.

Kadangi prekybos strategija yra paprasčiausia metodika, skirta palengvinti prekiautojo sprendimų priėmimo procesą, prekybos strategija gali būti sudaryta naudojant tris pirmiau išvardytus komponentus. Pavyzdžiui:

  • 1 taisyklė: kai kaina yra virš slankiojo vidurkio, sudaryti tik pirkimo sandorius. Kai kaina juda žemiau slankiojo vidurkio, sudaryti tik pardavimo sandorius.
  • 2 taisyklė: sudaryti tik pirkimo sandorį, jeigu stochastinis osciliatorius yra žemiau 20, nes tai atitinka perpardavimo sritį. Jeigu stochastinis osciliatorius yra virš 80, sudaryti pardavimo sandorį, nes tai atitinka perpirkimo sritį.

Naudodami šias dvi pagrindines taisykles, prekiautojai galėtų nustatytų įėjimo lygius geltonuose stačiakampiuose šiame grafike:

Swing prekybos strategijos, pavyzdys

Šios paprastos taisyklės gali tapti pradiniu tašku, padedančiu prekiautojui prekiauti pagal tendenciją ir nustatyti sandorio sudarymo laiką. Žinoma, tinkamose prekybos strategijose bus numatyta papildomų taisyklių, skirtų konkretiems kainų modeliams arba palaikymo ir pasipriešinimo lygiams, kad nustatytų įėjimo kainas ir STOP LOSS lygius, taip pat naudojama didesnio laiko periodo analizė, siekiant nustatyti TAKE PROFIT lygį, – nes „Swing" prekiautojai paprastai sandorius laiko kelias dienas arba ilgiau.

Geriausių „Swing" prekybos indikatorių panaudojimas gali padėti susisteminti bendrą prekybos strategiją ir jums nereikės svarstyti, ką kiekvienas indikatorius jums sako. Pasiruošimas – tai raktas į sėkmę rinkų prekyboje.

3. Pozicinė prekybos strategija

Pozicinė prekyba – tai toks stilius, kai prekiautojai perka ir parduoda vertybinius popierius, išlaikę juos kelias savaites arba mėnesius. Pozicinis prekiautojas paprastai naudojasi dienos, savaitės ir mėnesio grafikų deriniu, kartu tam tikros rūšies fundamentine analize, priimdamas prekybos sprendimus. Iš esmės pozicinis prekiautojas yra aktyvus investuotojas, nes jam mažiau rūpi trumpalaikiai rinkos svyravimai, jis ieško ilgesnio laikotarpio sandorių.

Poziciniam prekiautojui svarbus atlygis už prekybos riziką. Paprastai pozicinis prekiautojas sandorius laiko kelias savaites arba mėnesius ir turi daug nuostolingų sandorių, kol sulaukia vieno didelio laimėtojo. Pozicinis prekiautojas sandoryje rizikuoja nedidelėmis sumomis ir siekia padidinti atliktų sandorių skaičių, kad galėtų diversifikuoti savo portfelį.

Pozicinės prekybos strategijos pavyzdys

Pozicinės prekybos strategijos

Dauguma pozicinės prekybos strategijų schemų apima šiuos tris pagrindinius komponentus:

  1. Dieninio periodo grafikas arba didesnio periodo (savaitės ar mėnesio).
  2. Tendencijos filtras. Pateiktame pavyzdyje kaip tendencijos filtras naudojamas šimto periodų slankusis vidurkis, pažymėtas oranžine banguota linija, einančia per grafiką.
  3. Tendencijos pasikeitimo momento indikatorius. Pateiktame grafike MACD osciliatorius naudojamas pasikeitimo momentui arba impulsui nustatyti, jis yra grafiko apačioje.

Kadangi prekybos strategija yra tiesiog taisyklių ir sąlygų rinkinys, lengvinantis prekiautojo sprendimų priėmimo procesą, prekybos strategija gali būti sudaryta naudojant šiuos tris išvardytus komponentus. Pavyzdžiui:

1 taisyklė: kai kaina yra virš slankiojo vidurkio, sudaryti tik pirkimo sandorius. Kai rinka juda žemiau slankiojo vidurkio, sudaryti tik pardavimo sandorius.

2 taisyklė: sudaryti pirkimo sandorį tik tada, jeigu MACD osciliatorius yra virš 0, nes tai atitinka bulių apsisukimo impulsą. Jeigu MACD osciliatorius yra žemiau 0, sudaryti tik pardavimo sandorį, nes tai atitinka meškų apsisukimo impulsą.

Pateiktame grafike laikotarpis, kuriame abi taisyklės įvykdytos – kaina virš šimto periodų slankiojo vidurkio ir MACD osciliatorius virš 0 – atitinka pirkimo tendencijos laikotarpį. Žinoma, prekiautojas vis dar turi pasirinkti tinkamą laiką, kad galėtų sudaryti sandorį, ir net jeigu viskas atlikta teisingai, kaina gali apsisukti priešingai, o tai reikš prekybos nuostolius.

Tačiau, būtent tokias ilgalaikes tendencijų sąlygas poziciniai prekiautojai ir bando identifikuoti savo prekybai.

4. Algoritminės prekybos strategijos

Algoritminė prekyba – tai metodas, kai prekiautojas naudoja kompiuterines programas, kad sudarytų sandorius arba juos užbaigtų. Prekiautojas užkoduoja taisyklių ir sąlygų rinkinį kaip kompiuterio programą. Algoritminė prekyba taip pat žinoma kaip automatinė prekyba, juodųjų dėžių prekyba arba robotų prekyba.

Dauguma algoritminės prekybos strategijų stengiasi išnaudoti labai dažnus ir mažus kainų pokyčius. Daugelį naujų prekiautojų vilioja algoritminės prekybos strategijos, kai sandoriai sudaromi ir užbaigiami, prekiautojams net nedalyvaujant. Deja, algoritminės prekybos galimybės vilioja ir prekybos sukčius, tad būkite atsargūs.

Nors iš tiesų nesėkmingų algoritminės prekybos strategijų yra daugiau, nei sėkmingų, bet yra daugybė prekiautojų, kurie sugeba pasinaudoti algoritmine prekyba, diskredituodami paprastą žmogišką prekybą. Daugelis prekiautojų naudoja investavimo algoritmus arba akcijų rinkų algoritmus, padedančius surasti fundamentines arba technines sąlygas, kurios yra jų prekybos strategijų dalis.

Iš tiesų, algoritmas veikia kaip potencialių jus dominančių rinkų skaitytuvas. Tuomet jūs galite sutelkti dėmesį į likusią grafiko analizę, naudodami savo strateginius metodus ir prekybos technikas.

5. Sezoninės prekybos strategijos

Sezoninė prekyba – tokia prekyba, kuri numato galimybę, kad tendencija vis kartosis ištisus metus iš eilės. Daugeliui rinkų būdingos sezoninės savybės dėl besikartojančių oro sąlygų, vyriausybės ekonominių pranešimų ar bendrovių pajamų.

Sezoninis prekiautojas tokius sezoninius modelius naudoja kaip statistinį privalumą, priimant prekybos sprendimus. Taigi, nors sezoninė prekyba nėra pirkimo arba pardavimo laiko nustatymo sistema, bet ji gali suteikti prekiautojui didesnį kontekstą, kuris reikalingas pagal jo prekybos strategijas ir strategijos metodus.

Sezoninės investavimo strategijos

Viena populiariausių sezoninių investavimo strategijų rūšių yra populiari akcijų prekybos strategija. Rinkų prekyboje naudojamas senas posakis: „Parduok gegužę ir išeik". Tai atspindi tipišką sezoninį silpnumą, būdingą vertybinių popierių rinkai vasaros mėnesiais, nuo gegužės iki spalio.

Pasak „Finansial Analyst Journal" 2013 metų tyrimo, apžvelgiančio šį reiškinį, nuo 1998 iki 2012 m. akcijų grąža buvo didesnė nuo lapkričio iki balandžio mėnesio, nei gegužės–spalio mėnesių laikotarpiu. Tačiau tai nebūtinai reiškia, kad vasaros mėnesiai apskritai buvo neigiami.

Galima nagrinėti ir kitą populiarią sezoninę akcijų prekybos strategiją – „Kalėdų Senelio ralis". Tai vertybinių popierių rinkų tendencija padidinti prekybą paskutinėmis penkiomis metų prekybos dienomis ir pirmosiomis dvejomis naujų metų dienomis. Svarbu prisiminti, kad sezoninė prekyba tiesiog suteikia papildomą pranašumą prekybos strategijai. Sezoninis prekiautojas taip pat nagrinėja ir kitus indikatorius bei įrankius, skirtus analizuoti rinkas ir geriausiai nušviečiančius prekybą, jis niekada nesirems tik viena analizės priemone.

6. Investavimo strategijos

Investavimo strategijos ir prekybos strategijos gali būti labai panašios, tačiau jos turi vieną svarbų skirtumą. Investavimo strategijos yra skirtos investuotojams, kad jie galėtų laikyti pozicijas ilgą laiką, o prekybos strategijos yra skirtos sudaryti daugiau trumpalaikių sandorių.

Dauguma investavimo strategijų yra sukurtos kaip vertybinių popierių investavimo strategijos, nes pelningų įmonių akcijų pirkimas teoriškai gali turėti neribotą augimo potencialą. Perkant fizinės bendrovės akcijas, neigiamas poveikis nėra neribotas. Jeigu bendrovė bankrutuos, tai reikš, kad investuotojas neteks visų savo investicijų.

Kai investuotojai formuluoja savo investavimo strategijų taisykles arba sąlygas įprasta bandyti atkartoti atskirų bendrovių, pavyzdžiui, „Amazon" arba „Facebook", rodiklius. Tačiau, nors ir nėra lengva, bet yra daug kitų bendrovių, kuriose investuotojai bando įsitvirtinti pagal konkrečius investavimo stilius, pavyzdžiui:

  • Investavimas į augimą. Strategijos metodai, orientuoti į investavimą į augimą, yra skirti nustatyti akcijas, kurios turi geriausias „augimo" perspektyvas. Apskritai kalbant, tai reiškia, kad reikia identifikuoti įmones, esančias išsivysčiusio verslo ciklo stadijoje. Pavyzdžiui, technologijų akcijos pritraukia daug investuotojų, nes tokios bendrovės paprastai kapitalą pritraukia viešai, kad bendrovės dar labiau vystytųsi.
  • Investavimas į vertę. Strategijos metodai, daugiausia dėmesio sutelkiantys investicijoms į vertę, siekia nustatyti akcijas, kurios atitinka geriausią vertę, už kurią mokama. „Augimo" akcijos paprastai išsiskiria aukštomis kainomis, nes jos siūlo geriausias ateities perspektyvas. Verte pagrįstos akcijos yra tokių bendrovių, kurių akcijomis paprastai prekiaujama su nuolaida dėl neseniai paskelbtų neigiamų naujienų arba prasto valdymo. Investuotojai į vertę stebi pasikeitusias bendrovių sąlygas ir investuoja į besikeičiančią bendrovės istoriją.

Jeigu ketinate investuoti vertybinių popierių rinkoje ir sukurti savo portfelį, turite pasiekti geriausius galimus produktus. Vienas iš tokių produktų yra „Admiral.Invest". „Admiral.Invest" leidžia investuoti į akcijas ir ETF 15 didžiausių pasaulio biržų, naudojantis „MetaTrader 5" prekybos platforma. Kiti privalumai – tai nemokami rinkos duomenys realiu laiku, aukščiausios kokybės rinkos atnaujinimai, nulinis sąskaitos priežiūros mokestis, maži sandorių komisiniai mokesčiai ir mokami dividendai. Jeigu norite pradėti, spauskite šią reklamą!

Išbandykite prekybos strategijas

Dabar, kai esate susipažinę su šešiomis pagrindinėmis strategijų rūšimis, galime aptarti šių metų prekybos strategijas, susijusias su Forex priemonėmis, akcijomis, prekėmis, indeksais ir CFD. Tačiau prieš pradedant mokytis ir taikyti jas internetu, svarbu turėti tinkamą prekybos platformą, kurioje galėtumėte naudotis geriausiais darbo įrankiais.

Geriausios strategijos ir kokiose platformose jas taikyti

Šiandienos sparčiai besikeičiančiose rinkose labai svarbu naudotis stabilia ir saugia prekybos platforma. Geriausios prekybos platformos pasižymi galimybe peržiūrėti jūsų prekybos priemonių grafikų istoriją, leidžia jums pateikti tokius įsakymus, kurių reikia sudaryti ir valdyti sandorius.

Dėl didelės technologijų pažangos dabar galite naudotis grafikų braižymo platforma ir brokerio platforma vienoje vietoje, nes „Admiral Markets MetaTrader" prekybos platformų rinkinys apima:

  • MetaTrader 4
  • MetaTrader 5
  • MetaTrader WebTrader
  • MetaTrader Supreme Edition ( „MetaTrader 4" ir „MetaTrader 5" platformų papildinys, sukurtas „Admiral Markets" ir profesionalių prekybos ekspertų)

Prekybos strategijos ir prekybos platformos

„Admiral Markets MetaTrader 5" platformos pavyzdys, 2019 m. balandžio 28 d. duomenys

Naudodami minėtas platformas galite prekiauti visų rūšių priemonėmis ir prekybos strategijomis, pavyzdžiui, gali būti naudojamos Forex prekybos strategijos, akcijų prekybos strategijos, CFD strategijos, žaliavų rinkų strategijos ir indeksų rinkų strategijos. Tiesą sakant, galite prekiauti daugiau nei 8000 priemonių, taip pat gauti naujienų pranešimus ir naudoti pažangius prekybos įrankius.

Svarbiausia, kad, dirbdami šiose platformose, galite naudotis didele prekybos indikatorių biblioteka, kuri gali labai praversti stebint rinkas ir kuriant įvairias prekybos strategijas skirtingose rinkose. Kai kurie populiariausi pasauliniai prekybos indikatoriai visose „Admiral Markets MetaTrader" prekybos platformose yra visiškai nemokami, pavyzdžiui:

  • RSI indikatorius
  • Bollinger juostų indikatorius
  • MACD indikatorius
  • Ichimoku indikatoriai
  • Ir daug kitų pažangių prekybos indikatorių

„Admiral Markets" profesionaliems prekiautojams siūlo galimybę gerokai išplėsti savo prekybos patirtį, papildant „MetaTrader" platformą su „MetaTrader Supreme Edition". Galėsite naudoti pažangias papildomas funkcijas, pavyzdžiui, patobulintus prekybos indikatorius – koreliacinę matricą, kuri leidžia palyginti įvairias valiutų poras, kitus puikius įrankius – „Mini Trader" langą, tai yra galimybė prekiauti nedideliame lange, nenutraukiant savo kasdieninių reikalų. Gaukite visa tai ir dar daugiau, paspaudę šią reklamą, atsisiųskite NEMOKAMAI!

MetaTrader Supreme Edition - išbandykite prekybos strategijas

Dabar, kai susipažinote su siūlomomis geriausiomis prekybos platformomis, apžvelkime įvairias internetinės prekybos strategijas kai kuriose pasaulio rinkose, kuriose aktyviausiai prekiaujama.

Šių metų prekybos strategijos

Šiame skyriuje aptarsime įvairias prekybos strategijas, skirtas skirtingoms rinkoms. Prisiminkite, kad veiksminga prekybos strategija yra skirta supaprastinti prekybos informacijos apdorojimo procesą, kuriant taisyklių rinkinį arba metodą prekybos sprendimo priėmimui.

Dauguma pradedančiųjų prekiautojų mano, kad veiksminga prekybos strategija yra ta, kuri laimi 100 %, ir didžiąją dalį savo aktyvios veiklos valandų jie praleis bandydami ieškoti šventojo Gralio sistemos. Kai kurios interneto svetainės tokias „šventojo Gralio sistemas" parduoda neišsilavinusiems prekiautojams, tad verta prisiminti, kad tokios sistemos tiesiog nėra.

Prekybos strategija, apimanti patikimus rizikos valdymo principus, ilgainiui prekiautojui gali suteikti pranašumo. Tačiau tai ateis kartu su laimėjimais ir praradimais. Galų gale, rinkoje bet kuriuo metu gali atsitikti bet kas. Toliau pateikiamos strategijos yra skirtos pademonstruoti prekiautojams įvairias galimybes, tai tarsi pradinis taškas, kuriant sudėtingesnį ir išsamesnį taisyklių rinkinį.

Tad pradėkime!

Forex prekybos strategijos

Valiutų rinka idealiai tinka beveik visoms strategijoms, pavyzdžiui, dienos prekybai, prekybai akcijomis, algoritminei prekybai ir kt. Taip yra dėl to, kad Forex rinka veikia 24 valandas per parą, penkias dienas per savaitę, tad ji yra viena iš likvidžiausių rinkų, kuriose galima prekiauti.

EUR/USD valiutų poros prekybos strategija

Kadangi valiutų rinka veikia nuo pirmadienio iki penktadienio, tokios priemonės kaip EUR/USD per trumpą laiką gali pademonstruoti įvairiausias rinkos sąlygas, pavyzdžiui, kilimo tendenciją, kritimo tendenciją, šoninį judėjimą. Todėl kai kurie prekiautojai savo EUR/USD valiutų poros prekybos strategijoje naudoja Bollinger juostas.

Bollinger juostos naudojamos ramiose rinkose, kur dažni šoniniai judėjimai, taip pat rinkose, kur kainų kintamumas didėja ir kurios artėja link tam tikro kryptingo judėjimo. Bollinger juostas sudaro trys linijos. Vidutinė linija yra 20 dienų paprastas slankusis vidurkis (SMA), jis naudojamas viršutinės ir apatinės juostų reikšmėms apskaičiuoti. Šios juostos – tai du standartiniai nuokrypiai nuo 20 dienų paprasto slankiojo vidurkio (SMA).

Kadangi standartinis nuokrypis yra kintamumo matas, daugelis „Bollinger" juostų naudojimo taisyklių nukreiptos į viršutinės ir apatinės juostos judėjimą, pavyzdžiui:

  • 1 taisyklė: kai juostos plečiasi, rinka yra nepastovi ir gali prasidėti tam tikra tendencija.
  • 2 taisyklė: kai juostos suartėja, rinka yra pastovesnė ir gali prasidėti šoninis judėjimas.

Panagrinėkime valandinį EUR/USD grafiką su Bollinger juostų indikatoriumi.

EUR/USD prekybos strategijos

EUR/USD kainų grafikas, demonstruojantis Bollinger juostų suartėjimą.

Atsakomybės apribojimas: šiame straipsnyje finansinių priemonių grafikai pateikiami tik iliustraciniais tikslais ir tai nėra prekybos patarimas arba skatinimas pirkti ar parduoti bet kurią „Admiral Markets" siūlomą finansinę priemonę (CFD, ETF, akcijas). Praeities rezultatai nėra tikslus būsimų rezultatų rodiklis.

Pateiktame grafike trys žalios linijos – tai Bollinger juostų indikatorius. Geltoni stačiakampiai – tai laikotarpiai, kai Bollinger juostos suartėja. Daugeliu atvejų rinkos kainos perėjo į šoninį judėjimą, bet skirtingam laikui. Buvo ir kitų laikotarpių, kai rinka judėjo šonu, bet Bollinger juostos nebuvo suartėję, tai reiškia, kad rodiklis dažnai atsilieka nuo realios kainos.

Dabar peržiūrėkime laikotarpius, kai Bollinger juostos išsiplėtė.

EURUSD prekybos strategijos pavyzdys

EUR/USD kainų grafikas su Bollinger juostomis.

Šiame grafike mėlynieji stačiakampiai žymi laikotarpius, kai Bollinger juostos labai išsiskyrė. Daugeliu atvejų padidėjo kainų kintamumas ir kainos judėjo trumpalaike tendencija, arba aukštyn, arba žemyn. Kadangi šie tendencijomis grindžiami judėjimai pasižymi didesniu kainų kitimu, Bollinger juostų praplatėjimo panaudojimas Forex prekybos strategijose, gali būti naudingesnis.

Kadangi Bollinger juostos labiau fiksuoja kainų kintamumą, o ne tendencijas, kai kurie prekiautojai savo Bollinger juostų Forex prekybos strategijoje prideda tendencijos filtrą, pavyzdžiui, ilgalaikį slankųjį vidurkį. Kadangi slankusis vidurkis rodo vidutinę tam tikro istorinių barų skaičiaus kainą – jis labai naudingas greitai nustatyti bendrą kainų kryptį. Pavyzdžiui:

  • 3 taisyklė: pirkti arba sudaryti pirkimo sandorį, kai kaina virš 200 eksponentinio slankiojo vidurkio (200 EMA).
  • 4 taisyklė: parduoti arba sudaryti pardavimo sandorį, kai kaina yra žemiau 200 eksponentinio slankiojo vidurkio (200 EMA).

Pateiktame grafike oranžinė linija rodo 200 eksponentinį slankųjį vidurkį (200 EMA), kuris atitinka vidutinę paskutiniųjų 200 barų kainą. Kadangi eksponentinis slankusis vidurkis nukreiptas žemyn, tai reiškia, kad – vidutiniškai – kaina juda žemyn, tai padeda greitai nustatyti bendrąją tendenciją.

Žali stačiakampiai apibrėžia laikotarpius, kai Bollinger juostos išsiplėtė ir kainos nukrito žemyn, žemiau Bollinger juostų, be to, ilgalaikio slankiojo vidurkio kryptimi.

Forex prekybos strategijos

EUR/USD kainų grafikas, rodanti besiplečiančias Bollinger juostas, kaina pralaužė apatinę juostą 200 eksponentinio slankaus vidurkio – tendencijos filtro – kryptimi.

Nors papildomos taisyklės lemia mažesnes prekybos galimybes, jų paskirtis – efektyvesnė prekybos strategija, kuria siekiama supaprastinti prekiautojo sprendimų priėmimo procesą. Šiame etape prekiautojas gali pridėti daugiau taisyklių dėl konkrečios įėjimo kainos, STOP LOSS kainos, TAKE PROFIT kainos ir sandorio dydžio, kad toliau supaprastintų savo sprendimų priėmimą, nuolat pasitaikant prekybos galimybėms.

Norite išbandyti strategiją savarankiškai? „Admiral Markets" profesionaliems prekiautojams siūlo galimybę prekiauti CFD daugiau kaip 80 valiutų, įskaitant pagrindines, papildomas ir egzotines Forex poras bei dar daugiau! Atidarykite savo realios prekybos sąskaitą, paspaudę šią reklamą!

ETF prekybos strategijos

Akcijų prekybos strategijos

Akcijų rinka idealiai tinka beveik visoms strategijoms, pavyzdžiui, „Swing" prekybos strategijai, pozicinei prekybos strategijai, tendencijos sekimo strategijai, slankiojo vidurkio strategijai ar kainų judėjimo strategijai. Kadangi investuotojai ir fondų valdytojai linkę nupirktas bendroves laikyti ilgą laiką – tikėdamiesi akcijų kainų kilimo, tendencijos būtent šioje rinkoje tęsiasi ilgiau.

Tiek prekiautojai, tiek investuotojai dalyvauja vertybinių popierių rinkoje, naudodami įvairias investavimo į akcijas strategijas. Investuotojas perka fizines bendrovės akcijas, o prekiautojas spekuliuoja akcijų judėjimu, naudodamasis CFD privalumais, pavyzdžiui, galimybe sudaryti ir pirkimo, ir pardavimo sandorius.

„Netflix" pozicinė prekybos strategija

Yra tūkstančiai bendrovių, kurių akcijomis galima prekiauti, bet paprasčiausia pradėti savo veiklą nuo tų, kurias jūs žinote ir naudojatės kasdieniniame gyvenime, pavyzdžiui, prekiauti „Apple", „Amazon", „Facebook", „Tesla" ar „Netflix" akcijomis. Nors kiekvienos bendrovės akcijų tendencijos skiriasi, daug daugiau yra panašumų. Tad galima naudoti vieną akcijų prekybos strategiją – pozicinę prekybos strategiją, kurią galima taikyti skirtingoms akcijoms.

Pozicinės prekybos strategijos

„Netflix" kainų grafikas 2015–2019 m.

Atsakomybės apribojimas: šiame straipsnyje pateikiami finansinių priemonių diagramos yra iliustraciniai ir nėra prekybos patarimai arba prašymas pirkti ar parduoti bet kokią „Admiral Markets" (CFD, ETF, akcijas) finansinę priemonę. Praeities rezultatai nebūtinai rodo būsimus rezultatus.

Pateiktas grafikas yra „Netflix" akcijų, bet tai tiktų ir bet kurių kitų akcijų judėjimui. Kadangi bendrovės akcijų kainų tendencijos dažnai būna ilgalaikės – jeigu tai paklausios akcijos – daugelis prekiautojų naudojasi eksponentiniu slankiuoju vidurkiu, kad uždirbtų, išnaudodami tendencijas.

Vienas populiariausių eksponentinio slankiojo vidurkio panaudojimo būdų akcijų prekybos strategijoje – žiūrėti, kur greitas slankusis vidurkis kerta į viršų lėtąjį slankųjį vidurkį ir atvirkščiai. Greitas slankusis vidurkis yra tas, kuris apskaičiuojamas naudojant mažiau istorinių barų nei lėtas slankusis vidurkis, kuris apskaičiuojamas, naudojant daugiau istorinių barų. Taisyklių rinkinį galima pradėti taip:

  • 1 taisyklė: sudarykite pirkimo sandorį, kai 8 eksponentinis slankusis vidurkis kerta aukštyn 21 eksponentinį slankųjį vidurkį.
  • 2 taisyklė: sudarykite pardavimo sandorį, kai 8 eksponentinis slankusis vidurkis kerta žemyn 21 eksponentinį slankųjį vidurkį.

Šiuo atveju greitas slankusis vidurkis yra aštuonių periodų slankusis vidurkis, o lėtas slankusis vidurkis – 21 periodo slankusis vidurkis. Abu skaičiai yra Fibonači skaičiai, kurie yra labai populiarūs finansų rinkų prekyboje. Pažiūrėkime, kaip tai atrodo „Netflix" kainų grafike:

Pozicines prekybos strategijos

Netflix kainų grafikas su 8 eksponentiniu slankiuoju vidurkiu (mėlyna linija) ir 21 eksponentiniu slankiuoju vidurkiu (geltona linija)

Pateiktame grafike slankusis vidurkis daug kartų pereina tiek į viršų, tiek žemyn. Kai kuriais atvejais kainų tendencija tęsiasi tam tikrą laiką, o kitais atvejais ji apsisuka priešinga kryptimi. Pažymėkime eksponentinio slankiojo vidurkio perėjimus tolesnei analizei:

Pozicinės prekybos strategijos pavyzdys

Netflix kainų grafikas su 8 eksponentiniu slankiuoju vidurkiu (mėlyna linija) ir 21 eksponentiniu slankiuoju vidurkiu (geltona linija)

Raudonos vertikalios linijos rodo vietas, kai greitas slankusis vidurkis kerta žemyn lėtą slankųjį vidurkį. Žalios vertikalios linijos rodo vietas, kur greitas slankusis vidurkis kerta aukštyn lėtą slankųjį vidurkį. Ką iš to sužinome?

  • 8 eksponentinis slankusis vidurkis penkis kartus kirto žemyn 21 eksponentinį slankųjį vidurkį, bet tik du kartus rinka ilgiau išlaikė kritimo tendenciją. Vienas iš slankiųjų vidurkių susikirtimo problemų yra ta, kad signalas gali vėluoti ir taip suteikti klaidingą informaciją.
  • 8 eksponentinis slankusis vidurkis penkis kartus kirto aukštyn 21 eksponentinį slankųjį vidurkį, o rinka dažniausiai išlaikė kilimo tendenciją. Būtent šiose situacijose prekiautojas stengiasi gauti didesnį atlygį, lyginant su galima rizika.

Slankiųjų vidurkių susikirtimas yra esminis pozicinėje prekybos strategijoje, kuri puikiai tinka tendencija sekančiai akcijų rinkos strategijai. Nors STOP LOSS ir TAKE PROFIT lygių nustatymas yra diskretiškas, svarbu suprasti, kad šios rūšies strategija sąlygos daugiau nuostolingų sandorių nei pelningų. Tačiau siekiama, kad laimėjusių sandorių pelnas būtų kelis kartus didesnis už riziką.

Todėl svarbu naudoti patikimus rizikos valdymo metodus, kad būtų išlaikyta maža sandorio rizika ir būtų galima daug kartų sudaryti nuostolingus sandorius, kol gausime galimybę laimėti didelį sandorį.

CFD prekybos strategijos

CFD arba susitarimai dėl skirtumų suteikia prekiautojams galimybę spekuliuoti, rinkai augant arba krentant, bet neturint atitinkamo aktyvo. Prekiaujant CFD yra dvi dalyvaujančios šalys – prekiautojas ir brokeris. Iš esmės, kai prekiautojas sudaro pirkimo arba pardavimo sandorį, jis sudaro sutartį su brokeriu, kad sumokės skirtumą tarp vertybinių popierių, kuriais prekiauja, pradinės ir galutinės kainos.

Viena iš priežasčių, dėl kurios daugelis prekiautojų naudojasi CFD prekyba, prekiaudami įvairiose rinkose – akcijų, indeksų, žaliavų, obligacijų, ETF ar kriptovaliutų, tai paprastas sandorių sudarymas ir užbaigimas. Viena iš sričių, sutelkusi didelį dėmesį CFD prekyboje – tai Bitcoin pardavimai.

Tradiciškai Bitcoin pardavėjas turėtų skolintis Bitcoin, kurių jis neturi, ir tada juos parduoti atviroje rinkoje rinkos kaina. Vėliau pardavėjas tuos Bitcoin nusipirktų už mažesnę kainą, o jo pelnas būtų skirtumas tarp kainos kuria pardavė ir įsigijimo kainos. CFD prekybos metu procesas daug paprastesnis – pardavėjas tiesiog atidaro savo platformą ir spaudžia parduoti.

Bitcoin CFD prekybos strategija

Kriptovaliutų, pavyzdžiui, Bitcoin, kainos smarkiai svyruoja dėl nepastovaus rinkos pobūdžio, nes ji vis dar palyginti nauja. Čia puikiai tinka daugelis strateginių metodų, pavyzdžiui, „Swing" prekyba, pozicinė prekyba, dienos prekyba ir kainų judėjimo prekyba.

Kainų judėjimo prekyba taip pat yra gana populiari visose kitose CFD rinkose. Taigi, kas yra kainų judėjimo prekyba? Iš esmės tai yra kainų modelių tyrimas, siekiant nustatyti, kas vyksta dabar, kad būtų galima prognozuoti, kas galėtų nutikti vėliau. Pažiūrėkime, kaip galite naudoti Bitcoin CFD kainų judėjimo strategiją, sudarant Bitcoin pardavimo sandorį.

Bitcoin prekybos strategijos

Bitcoin JAV dolerio atžvilgiu (BTC/USD) kainų grafikas.

Atsakomybės apribojimas: šiame straipsnyje pateikiami finansinių priemonių diagramos yra iliustraciniai ir nėra prekybos patarimai arba prašymas pirkti ar parduoti bet kokią „Admiral Markets" (CFD, ETF, akcijas) finansinę priemonę. Praeities rezultatai nebūtinai rodo būsimus rezultatus.

Pateiktas Bitcoin JAV dolerio atžvilgiu (BTC/USD) grafikas vaizduoja 34 periodo eksponentinį slankųjį vidurkį (34 EMA), suformuotą pagal kainas. Kaip jau žinome iš ankstesnių strategijų, slankųjį vidurkį mes galime naudoti kaip tendencijos filtrą pagal mūsų prekybos taisykles:

  • 1 taisyklė: sudaryti pirkimo sandorį, kai kaina virš 34 EMA.
  • 2 taisyklė: sudaryti pardavimo sandorį, kai kaina žemiau 34 EMA.

Nors slankusis vidurkis nurodo tendencijos kryptį, prekiautojui vis dar reikia tam tikrų taisyklių, kad galėtų laiku sudaryti sandorį. Čia galima pasinaudoti kainų judėjimo prekyba. Yra daug modelių, kurie gali būti naudojami šiuo atveju, du labiausiai paplitę – tai „plaktukas" ir „krintanti žvaigždė".

Prekybos strategijos ir mokymai, plaktukas

Kaip parodyta, „plaktuko" kainų prekybos modelis yra bulių signalas, reiškiantis, kad pardavėjai nesugeba uždaryti rinkos ties nauju minimumu, o pirkėjai grįžta į rinką, kad uždarytų kuo arčiau maksimumo.

Prekybos strategijos ir mokymai, krintanti zvaigzde

„Krintančios žvaigždės" prekybos modelis, kaip parodyta, yra priešingas plaktuko modeliui. Tai meškų signalas, reiškiantis, kad pirkėjai nesugeba uždaryti rinkos ties nauju maksimumu, o pardavėjai grįžta į rinką, kad uždarytų šalia minimumų. Dabar galime toliau surašyti savo taisykles:

  • 1 taisyklė: sudaryti pirkimo sandorį, kai kaina virš 34 EMA ir formuojasi „plaktuko" kainų modelis.
  • 2 taisyklė: sudaryti pardavimo sandorį, kai kaina yra žemiau 34 EMA ir formuojasi „krintančios žvaigždės" kainų modelis.

Kriptovaliutu prekybos strategijos

BTC/USD kainų grafikas su 34 EMA (violetinė linija), parodantis „krintančios žvaigždės" kainų modelius (raudoni stačiakampiai) ir „plaktukų kainų" modelius (žali stačiakampiai)

Pateiktame grafike išryškėja tiek pirmosios, tiek ir antrosios taisyklės atvejai. Daugeliu atvejų rinkoje toliau buvo prekiaujama slankiojo vidurkio kryptimi pagal kainos judėjimo modelį. Bus atvejų, kai jūsų pasirinktos prekybos taisyklės bus mažiau veiksmingos, todėl ilgainiui rizikos valdymas ir STOP LOSS bus naudingi.

Viena iš priežasčių, dėl kurių prekyba pagal kainų judėjimą yra populiari – tai, kad patys kainų modeliai suteikia prekiautojams galimybę nustatyti įėjimo kainos lygį ir STOP LOSS lygį. Pavyzdžiui, įėjimo kaina gali būti, kai rinka kerta „plaktuko" modelio maksimumą arba „krintančios žvaigždės" modelio minimumą. Tokiu atveju STOP LOSS lygis galėtų būti priešingoje modelio pusėje, o TAKE PROFIT lygis vieną arba du kartus didesnis už prekybos riziką, tai yra įėjimo kaina, atėmus STOP LOSS kainą.

Naudodamas šiuos kainų modelius ir CFD prekybą, prekiautojas gali tiek pirkti, tiek parduoti Bitcoin, taip prekiautojas gali pasinaudoti įvairiomis galimybėmis skirtingomis rinkos sąlygomis.

„Admiral Markets" profesionaliems prekiautojams suteikia galimybę prekiauti 24 valandas per parą, 5 dienas per savaitę eurais ir kriptovaliutomis, sudaryti tiek pirkimo, tiek pardavimo sandorius bet kurių kriptovaliutų CFD, faktiškai neturint kriptovaliutos. Prekyba BTC/EUR, ETH/EUR, XRP/EUR, BTC/USD CFD ir dar daugiau! Jeigu norite sužinoti daugiau apie kriptovaliutų CFD, spauskite šią reklaminę juostą!

Įvairios prekybos strategijos

Žaliavų prekybos strategijos

Tarp pekiautojų populiarios tokios prekės kaip auksas, sidabras ar nafta, nes jos dažnai juda kryptingai tam tikrą laiką. Tam tikru metu visose rinkose susidaro skirtingos sąlygos. Tačiau žaliavų rinkoms didelę įtaką daro pasiūla ir paklausa, kurios priklauso nuo oro sąlygų, geopolitinės situacijos ir ekonominių nuotaikų.

Strategijos rūšys, kurios paprastai tinkamos prekiauti prekėmis – tai „Swing" prekybos strategijos, sezoninės prekybos strategijos ir pozicinės prekybos strategijos. Daugelis prekiautojų sujungia „Swing" prekybos ir dienos prekybos elementus prekybai žaliavų rinkose, pasižyminčiose labai stipriomis tendencijomis. Tai leidžia prekiautojams naudoti kai kuriuos mažesnius periodus, pavyzdžiui, keturių valandų grafiką, kad būtų galima nustatyti tendencijas sekančios prekybos galimybes.

„Brent" žalios naftos prekybos strategija

MACD ir RSI indikatoriai yra du populiarūs prekybos indikatoriai, padedantys rasti kryptingas rinkas, taip pat rinkas, kurios ketina keisti kryptį bei perpirkimo ir perpardavimo sąlygas. Štai kaip atrodo abu indikatoriai keturių valandų periodo Brent žalios naftos grafike:

Brent naftos prekybos strategija

Brent žalios naftos keturių valandų kainų periodo grafikas su MACD ir RSI indikatoriais.

Atsakomybės apribojimas: šiame straipsnyje pateikiami finansinių priemonių diagramos yra iliustraciniai ir nėra prekybos patarimai arba prašymas pirkti ar parduoti bet kokią „Admiral Markets" (CFD, ETF, akcijas) finansinę priemonę. Praeities rezultatai nebūtinai rodo būsimus rezultatus.

Pradedantiesiems prekiautojams, kainų grafikas gali atrodyti didžiulis ir atsitiktinis. Štai kodėl strategija tokia svarbi – ji gali padėti prekiautojams supaprastinti informacijos apdorojimo procesą, padedantį priimti sprendimus. Taigi, pradėkime nuo taisyklių rinkinio, kad apdorotume tai, ką mums pasakoja grafikas:

  • 1 taisyklė: sudaryti pirkimo sandorį, kai MACD yra virš nulinės linijos.
  • 2 taisyklė: sudaryti pardavimo sandorį, kai MACD yra žemiau nulinės linijos.

Iš esmės MACD veikia kaip plačios tendencijos filtras, nurodantis prekiautojui kryptį. Kitas žingsnis – ieškoti perpirkimo ir perpardavimo sąlygų, kad galėtume nustatyti geriausią laiką sudaryti sandorį. Tuo tikslu galime naudoti RSI (4 laikotarpių nustatymas):

  • 3 taisyklė: sudaryti pirkimo sandorį, kai RSI yra žemiau 30 (apatinė juoda linija RSI indikatoriaus lange).
  • 4 taisyklė: sudaryti pardavimo sandorį, kai RSI virš 70 (viršutinė juoda linija RSI indikatoriaus lange).

Prekiautojai gali pridėti papildomų taisyklių dėl konkrečių įėjimo kainų lygių ir STOP LOSS lygių. Pavyzdžiui, gali būti naudinga pridėti papildomų taisyklių dėl kainų modelių, tokių kaip „plaktukas" arba „krintanti žvaigždė". Kai kurie prekiautojai gali naudoti kitus indikatorius, pavyzdžiui, „Average True Range" (ATR), kad nustatytų STOP LOSS kainas. Dabar nustatysime sritis, kuriose taikomos šios taisyklės:

Brent naftos prekybos strategijos pavyzdys

„Brent" žalios naftos keturių valandų periodo kainų grafikas su MACD ir RSI rodikliais ir prekybos pavyzdžiai.

Pateiktame grafike žali stačiakampiai – tai vietos, kurios atitinka pirmą ir trečią taisyklę: MACD virš nulinės linijos ir RSI indikatorius žemiau 70. Raudoni stačiakampiai – tai vietos, kurios atitinka antrą ir ketvirtą taisykles: MACD žemiau nulinės linijos ir RSI indikatorius virš 30.

Svarbu pažymėti, kad šios sąlygos geriausiai tinka labai stiprių tendencijų rinkoms, kaip parodyta keturių valandų periodo kainų grafike. Verta apsvarstyti galimybę pridėti daugiau taisyklių, pavyzdžiui, slankiųjų vidurkių. Žinoma, neišvengsite nuostolingų sandorių, kai rinkos kryptis arba rinkos sąlygos pasikeis. Todėl svarbu naudoti STOP LOSS ir tinkamus rizikos valdymo metodus.

Indeksų prekybos strategijos

Prekyba indeksais tinka tiek trumpalaikių, tiek ilgalaikių periodų prekiautojams, nes šios rinkos gali pasiūlyti stiprias tendencijas tiek mažesniuose, tiek ir didesniuose laiko perioduose. Todėl indeksų prekybos strategijos dažnai apima dienos prekybos strategijas, „Swing" prekybos strategijas, pozicines prekybos strategijas, sezonines investavimo strategijas ir netgi apsidraudimo strategijas.

Kadangi pasauliniai indeksai pritraukia visų rūšių prekiautojus, prekybos indikatoriai, tokie kaip RSI, MACD osciliatorius, stochastinis osciliatorius ir Bollinger juostos gali būti gana veiksmingi, prekiaujant tinkamomis rinkos sąlygomis.

Nors galima prekiauti 19 skirtingų pasaulio akcijų indeksais, trumpalaikių periodų prekiautojai dėmesį labiau sutelkia į pagrindinius pasaulio indeksus, įskaitant DAX30, FTSE100, SP500, NQ100, DJI30 ir JP225. Tai apima pagrindinius Europos, Azijos ir JAV indeksus. Panagrinėkime DAX30 indekso prekybos strategijas, naudojančias dienos prekybos metodus.

DAX30 indekso prekybos strategija

Kai kurie prekiautojai, prekiaudami akcijų rinkų indeksais, daugiausia dėmesio skiria dienos prekybos technikoms dėl mažų spredų ir komisinių mokesčių. Pavyzdžiui, „Admiral Markets" siūlo 24 valandų DAX30 CFD prekybą populiariausiose pasaulinėse prekybos platformose su nuliniu komisiniu mokesčiu ir nedideliu spredu.

Mokantis prekiauti DAX30 CFD, svarbu nepamiršti, kad pati dienos prekyba apima kelis sandorius per dieną. Tai svarbu žinoti, nes didesnis dažnis reiškia daugiau pelningų ir daugiau nuostolingų sandorių. Todėl rizikos valdymas turėtų būti jūsų prekybos strategijos pagrindas. Dabar daugiausia dėmesio skirsime tam tikriems ankstesnių strategijų indikatoriams ir metodams.

Indeksu prekybos strategijos

DAX30 CFD penkių minučių periodo kainų grafikas su Bollinger juostomis, MACD ir 50 EMA.

Atsakomybės apribojimas: šiame straipsnyje pateikiami finansinių priemonių diagramos yra iliustraciniai ir nėra prekybos patarimai arba prašymas pirkti ar parduoti bet kokią „Admiral Markets" (CFD, ETF, akcijas) finansinę priemonę. Praeities rezultatai nebūtinai rodo būsimus rezultatus.

Pateiktas konkretaus laikotarpio penkių minučių periodo DAX30 CFD grafikas. Panaudojus įvairius prekybos indikatoriais, jis gali padėti prekiautojui nustatyti rinkos tendencijas, taip pat laiką sudaryti sandoriams. Pavyzdžiui:

  • 1 taisyklė: sudaryti pirkimo sandorį, kai kaina virš 50 EMA + MACD virš nulinės linijos + kaina atšoko nuo apatinės Bollinger linijos.
  • 2 taisyklė: sudaryti pardavimo sandorį, kai kaina yra žemiau 50 EMA + MACD yra žemiau nulinės eilutės + kaina atšoko nuo viršutinės Bollinger linijos.

Pateiktame grafike pavaizduoti kai kurie 1 ir 2 taisykles apimantys įvykiai:

Indeksu prekybos strategijos pavyzdys

DAX30 CFD penkių minučių periodo kainų grafikas su Bollinger juostomis, MACD, 50 EMA ir prekybos pavyzdžiai.

Pradinėje grafiko dalyje akivaizdus kainų ciklų nepastovumas. Eksponentinio slankiojo vidurkio ir MACD derinys šių nepastovių sąlygų padėjo išvengti – šiuo atveju.

Vidurinėje grafiko dalyje kainų ciklai nusistovi, o eksponentinio slankiojo vidurkio ir MACD derinys padeda nustatyti tris galimas prekybos galimybes, pažymėtas raudonai. Kainos pirmame raudoname stačiakampyje iš viršutinės Bollinger juostos perėjo į apatinę juostą (naudingas kainos tikslas pardavimo sandoriui), o antrame ir trečiame raudoname stačiakampyje neperėjo ir pramušė viršutinę Bollinger juostą - greičiausiai tai sąlygojo du iš eilės nuostolingus sandorius.

Grafiko pabaigoje kainų ciklai pradeda augti, o eksponentinis slankusis vidurkis ir MACD derinami su pirkimo sandoriais. Prekyba, kainai atšokus nuo apatinės Bollinger juostos, sąlygojo dvi prekybos galimybes, po to kaina pasiekė viršutinę Bollinger juostą (naudingas pelno tikslas pirkimo sandoriui).

Prekiautojai gali pridėti daugiau taisyklių, pavyzdžiui, patikrinti didesnius periodus, kad nustatytų pačias geriausias tendencijas, taip pat pridėti tinkamus prekybos ir rizikos valdymo metodus, kad maksimaliai padidintų pelningus sandorius ir sumažintų nuostolius. Vienas iš geriausių būdų optimizuoti prekybos strategijas – tai atidaryti demonstracinę sąskaitą ir pradėti prekiauti nerizikingoje aplinkoje, kad galėtumėte praktikuotis ir tobulinti DAX30 indekso prekybos strategijas. Daugiau apie tai skaitykite toliau.

Tiesą sakant, ar žinojote, kad „Admiral Markets" profesionaliems prekiautojams suteikia konkurencingiausias prekybos DAX30 indeksu sąlygas? Taip! Teisingai! Jūs galite prekiauti DAX30 CFD su nuliniu komisiniu mokesčiu, galimybe diversifikuoti savo pozicijas rinkoje įvairiose bendrovėse ir pramonės srityse ir dar daugiau! Jeigu norite sužinoti daugiau apie DAX30 CFD šiandien, spauskite šią reklaminę juostą!

DAX30 prekybos strategijos

Kaip pradėti prekiauti ir kurti prekybos strategijas be rizikos

Šiame straipsnyje išnagrinėjome įvairias prekybos strategijas ir prekybos metodus. Geriausias būdas šią teoriją perkelti į veiksmus – tai prekyba nerizikingoje aplinkoje, kad galėtumėte praktikuoti savo įgūdžius, optimizuoti savo strategijas ir išmokti valdyti savo emocijas prekiaujant.

Jeigu norite jau šiandien pradėti prekiauti nerizikingoje aplinkoje, tereikia tik kelių paspaudimų, kad būtų atidaryta demonstracinė prekybos sąskaita. Įveskite savo vardą ir elektroninį paštą ir galite mėgautis šiais privalumais:

  • Galimybė prekiauti bet kuriame įrenginyje („Windows", „Mac", „Android", „iOS" ir pan.), daugiau nei 8000 prekybos priemonių visame pasaulyje
  • Visiškai įsisavinta reali rinkos patirtis pasaulyje populiariausiose prekybos platformose
  • Nemokami rinkos duomenys ir naujienos realiu laiku
  • 30 dienų nemokama prieiga arba prieiga visam gyvenimui, atidarius realią prekybos sąskaitos

Ar neatėjo laikas ir jums prisijungti prie pasaulinės rinkų prekybos bendruomenės, niekuo nerizikuojant? Jau šiandien atidarykite nemokamą demonstracinę prekybos sąskaitą, paspaudę šią reklamą!

Isbandykite demo saskaitoje prekybos strategijas

Apie Admiral Markets

Admiral Markets – brokeris, kurio veiklą reguliuoja atitinkamos institucijos, suteikia galimybę naudotis populiariausiomis pasaulyje prekybos platformomis ir prekiauti susitarimais dėl kainų skirtumo (CFD), akcijomis bei biržoje prekiaujamais fondais (ETF).

Šis turinys nėra ir neturėtų būti suprantamas kaip patarimas, rekomendacija, pasiūlymas ar skatinimas sudaryti sandorį dėl kokio nors finansinio instrumento. Atkreipkite dėmesį, kad ši analizė nėra tikslus dabartinės ar būsimos veiklos rodiklis ir kad rinkos sąlygos laikui bėgant gali keistis. Prieš priimdami sprendimą investuoti, kreipkitės į nepriklausomą finansų patarėją, kad įsitikintumėte, jog suprantate susijusią riziką.

Įspėjimas apie riziką

CFD yra sudėtingi instrumentai, dėl kurių kyla didelė rizika greitai prarasti pinigus taikant finansinį svertą. 77% neprofesionaliųjų investuotojų sąskaitų prarandami pinigai prekiaujant CFD su šiuo teikėju. Turėtumėte pagalvoti, ar suprantate, kaip veikia CFD ir ar galite sau leisti prisiimti didelę riziką prarasti savo pinigus.