76% proc. mažmeninių sąskaitų prarandami pinigai, prekiaujant CFD su šiuo teikėju. CFD yra sudėtingi instrumentai, dėl kurių kyla didelė rizika greitai prarasti pinigus taikant finansinį svertą. 76% neprofesionaliųjų investuotojų sąskaitų prarandami pinigai prekiaujant CFD su šiuo teikėju. Turėtumėte pagalvoti, ar suprantate, kaip veikia CFD ir ar galite sau leisti prisiimti didelę riziką prarasti savo pinigus.

Admiral Markets Group apima šias įmones:

Admiral Markets Pty Ltd

Australijos vertybinių popierių ir investicijų komisijos (ASIC) priežiūra
Svetainė prieinama tik anglų kalba
TOLIAU

Admiral Markets Cyprus Ltd

Kipro vertybinių popierių ir biržų komisijos (CySEC) priežiūra
TOLIAU

Admiral Markets AS

Estijos finansinių paslaugų priežiūros institucijos (EFSA) priežiūra
Svetainė prieinama tik anglų kalba
TOLIAU

Admiral Markets UK Ltd

Jungtinės Karalystės finansų priežiūros tarnybos (FCA) priežiūra
TOLIAU
Pastaba. Jei uždarysite šį langą nepasirinkę priežiūros institucijos, vadinasi, sutinkate toliau tęsti vadovaudamiesi FCA (Jungtinė Karalystė) nuostatomis.
Pastaba. Jei uždarysite šį langą nepasirinkę priežiūros institucijos, vadinasi, sutinkate toliau tęsti vadovaudamiesi FCA (Jungtinė Karalystė) nuostatomis.
Priežiūros institucija CySEC fca

Admiral Markets UK Ltd apsaugos nuo neigiamo sąskaitos balanso politika

Galioja nuo 2019 m. rugsėjo 17 d.

Ši politika nustato pagrindus ir aplinkybes, kuriomis galime kompensuoti klientams, kurių sąskaitose susidarė neigimas likutis.

Profesionalių klientų apsauga taikoma, kai:

  1. Klientai yra fiziniai arba juridiniai asmenys, priskiriami „Admiral Markets UK Ltd“ (toliau – įmonė) profesionaliems klientams. Tai netaikoma klientui, kurį prižiūri finansinių paslaugų reguliuotojas, arba tokios įmonės valdomam fondui, arba juridiniam asmeniui, kuris yra profesionalus klientas dėl to, kad yra didelė įmonė.
  2. Sąskaitos yra CFD prekybos sąskaitos, tai yra visų rūšių sąskaitos, išskyrus tas, kurios specialiai skirtos produktams, kuriais prekiaujama biržoje.

Prekiaujant svertiniais finansiniais produktais galima pasiekti sąskaitos deficito būseną, tai yra situaciją, kai sąskaitos likutis yra neigiamas.

Jeigu kliento neigiamas balansas ir jis reikalauja kompensacijos, klientas privalo informuoti įmonės klientų aptarnavimo tarnybą elektroniniu paštu ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo neigiamo balanso susidarymo. Įmonė įvertins užklausą ir savo nuožiūra gali kredituoti atitinkamas sąskaitas, kad visiškai arba iš dalies kompensuotų neigiamą balansą. Jeigu klientas turi daugiau kaip vieną sąskaitą, likučiai bus įskaitomi.

Kredituojama suma nustatoma įskaitant visus teigiamus likučius ir neigiamais likučiais, susidariusius per 2 darbo dienas iki užklausos gavimo. Savo nuožiūra įmonė kredituoja kliento sąskaitas, siekdama kompensuoti bendrą neigiamą balansą iki maksimalios 50 000 svarų sterlingų arba lygiavertės kredito vertės kitomis sąskaitos valiutomis sumos.

Šios politikos nuostatos netaikomos:

  1. kliento jurisdikcijoje galioja teisiniai reikalavimai įmonei suteikti klientui apsaugą nuo neigiamo nuosavybės balanso (pavyzdžiui, Vokietijos Federacinėje Respublikoje); tokiais atvejais įmonės veiksmai grindžiami vietos įstatymais, o ne šia politika;
  2. neigiamas balansas susidarė dėl nestandartinių rinkos sąlygų arba išskirtinio rinkos judėjimo (kintamumo);
  3. kai įmonė savo nuožiūra nusprendžia, kad neigiamas balansas nėra susijęs su kliento prekybos veikla (pavyzdžiui, kai neigiamas balansas yra susijęs su bet kokiais įmonės mokesčiais ar rinkliavomis);
  4. jeigu klientas veikia pagal įmonės suteiktą kredito susitarimą arba premijos susitarimą;
  5. kai neigiamas balansas yra susijęs su kliento tiesioginiu arba netiesioginiu įmonės nustatytų sąlygų pažeidimu arba rinkos taisyklių ar veiklos pažeidimu, įskaitant, bet neapsiribojant, kliento kilmės šalies, kliento gyvenamosios šalies ar bet kurios EEE šalies įstatymais;
  6. įmonė mano, kad klientas piktnaudžiavo šios politikos teikiama apsauga įmonės nenaudai, kuri, be apribojimų, apima ir situaciją, kai klientas pats arba bendradarbiaudams su kitu klientu elgėsi nesąžiningai, vykdydamas strategiją, pagal kurią gautų tokią apsaugą, laikydamas kitas pozicijas mūsų įmonėje, kurios naudingos klientui tuo atveju, nes joms taikoma apsauga arba ji gali būti suaktyvinta;
  7. įmonė anksčiau yra pranešusi klientui, kad jam netaikoma ši politika;
  8. įvyksta įvykis, kylantis dėl bet kurios daugiašalės prekybos priemonės, organizuotos prekybos sistemos, reguliuojamos rinkos, likvidumo teikėjo arba tarpininko veiksmų, neveikimo ar aplaidumo;
  9. neigiamas balansas yra susijęs su nenugalimos jėgos (force majeure) įvykiu – Dievo veiksmu, karu, terorizmu, kenksminga žala, pilietiniu sąmyšiu, pramonės aktais, bet kokiais išskirtiniais rinkos įvykiais arba vyriausybinių ar tarpvyriausybinių organizacijų arba valdžios institucijų aktais ir nuostatais, kurie, įmonės nuomone, užkerta kelią tvarkai rinkoje, susijusioje su kliento įsakymais.